September 16, 2009

- bEnGanG -

Huhuhu...

Pagi2 tadi waktu datang pejabat mood ok jer...Tapi lepas jumpa seseorang mood aku dah berubah...Rasa bengang sangat...Tapi setakat nie masih boleh control lagi tahap kebengangan yang melanda diri aku nie...Kenapa la pagi2 lagi dah ada yang buat hal ek? Dah la kerja kat pejabat nie makin hari makin tak seronok...Environment pun dah tak ceria langsung...

Aku dah penat la layan karenah orang yang bermacam-macam kat pejabat nie...Sekali dua duk kutuk2 mungkin leh terima la...Tapi kalau dah menyentuh hal kerja ni yang buat aku bengang...Aku rasa aku dah buat yang terbaik dalam kerja ni...Selama 5 tahun kerja kat sini selama tu la jadi minah turut kan...Buat apa yang orang suruh dan tak pernah la nak lawan cakap...Tapi bila kita senyap ada la plak yang pijak kepala kita...

Untuk sesiapa yang suka sangat buat macam tu kat pejabat nie, nak nasihatkan sket la...Nobody perfect in this world...Jadi jangan kau ingat diri kau tu bagus sangat...Jangan jadi luncai dengan labu-labunya...Dan Allah S.W.T tu Maha Kaya dan tahu segala-galanya...I am very sure apa yang berlaku ada hikmahnya...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...