January 26, 2011

Benci La Macam Nie

Huh...Saya mempercayai seseorang dengan harapan segala yang saya ceritakan akan dia simpan tapi hari nie dengar sok sek dari seseorang tentang citer tu...Jadi apa yang patut saya buat? Boikot jer org tu atau serang dia sebab dia dah jadi tukang heboh plak kat sini kan...

Saya nie susah nak percayakan orang tapi bila dah percayakan seseorang saya akan share apa yang saya tahu dan rasa dengan orang tersebut...Tapi nampak gayanya dia bukan orang yang sesuai dah sekarang nie...Saya rasa better saya share dengan suami saya jer semua cerita yang saya tahu dan dengar lebih-lebih lagi kalau cerita yang hot-hot nie...Tak kuasa la nak share dengan orang lain dah...Terutamanya yang bekerja dengan saya dan suami...

Bukan tak nak share dah...Tapi saya rasa macam serik la...Huhuhuhu...Saya takut sekarang nie orang ingat saya menyampaikan cerita yang bukan-bukan plak...Jadi sekarang nie better saya senyap jer dan perhatikan apa yang berlaku...Malas dah nak amek pedulik...

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...