April 1, 2014

Not Feeling Well

Assalamualaikum

Beberapa hari nie saya selsema la...Hidung pakat tersumbat jer nie...Masih belum berkesempatan lagi nak ke klinik sebab duk fokuskan pada kerja-kerja yang ada depan mata nie...Dah tu Jumaat nie akan berlangsung Majlis Perasmian Road to MAHA di Dataran Penggaram, Batu Pahat...

Jadi bertimbun la juga kerja-kerja ad hoc yang perlu saya buat...Tapi tak mengapa...Semua tu lumrah...Time tengah busy memang ler busy...Tapi time tak der kerja memang ler relax...Jadi dengan keadaan diri yang tak berapa nak sihat nie...Saya kena gagahkan juga diri untuk datang kerja...Tak boleh nak cuti atau MC...Selagi kerja tak siap dan selagi majlis tak berlangsung memang ler saya tk senang duduk...

Sementara nie kita amek supplement SHAKLEE secara konsisten jer la yer...Yang perlu saya amek tanpa miss sepanjang masa tak sihat nie dah tentu ler VITA LEA, VITA C dan NUTRIFERON...Owh yer...Lupa nak inform semua...Bulan ni bulan promosi OSTEMATRIX...Nanti saya terangkan secara detail khasiat OSTEMATRIX yer...

NOTA : Doakan saya cepat sembuh yer...Supaya lebih fit dan cergas...Yieeehaaa...

6 comments:

Rizziela said...

GWS..musim orang tak sihat sekarang ni

Lynn Huraiza said...

Rizziela : memang betul tu...

Mimie said...

musim org tak sihat...semoga cpt smbuh

Lynn Huraiza said...

mimi azirah : terima kasih...

eija_sweetmama said...

Moga cepat sembuh..amin.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

cuaca sekrg memang xmenetu la sis.. tu yg keshtn pon xmenentu gak.. hehehe

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...