May 4, 2014

Nak Tambah Selera Makan

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah, Powerpuff Girls saya memang berselera bila bab makan nie...Hihihihi...Agaknya sebab saya dan Mr. Hubby sama-sama pemakan...Pemakan yer...Bukan Pemangsa...Kuikuikui...Dan untuk pengetahuan semua, time pregnant memang saya tak akan control makan saya...Sebab kata orang lama-lama kalau ibu time pregnant pemakan, insyaallah nanti bila anak lahir dan besar pun pemakan juga...Tak memilih...Hihihihi

Powerpuff Girls memang excited bila saya masak yang sup-sup...Sup Ayam...Sup Telur...Sup Kentang...Dan baru baru nie diorang selalu jer request makan Meehoon Sup...Jadi sebagai seorang SUPERMAMA...Walau penat macam mana sekalipun...Saya akan penuhi juga permintaan Powerpuff Girls saya nie...Mr. Hubby nak tak nak kena la menurut juga permintaan anak-anak...

Stok Fish Cake, Fish Ball, Sayur Sawi, Telur dan Meehoon memang sentiasa ada kat rumah...Sebab permintaan Powerpuff Girls nie memang tak leh dijangka...Dan saya sendiri pun rasa senang bila masak Meehon Sup nie...Tak sampai 45 minit dah siap...Tapi itu dengan bantuan Mr Hubby la juga...Sebab saya hanya boleh memasak dengan cepat bila Mr Hubby duk layankan anak-anak terutamanya Nur Qhasrina Zahra...



Haaaa...Ini lah rupanya Meehoon Sup saya yang so simple...Powerpuff Girls memang berselera jer bila makan Meehoon Sup nie...Biarpun simple tapi bila masak dengan hati yang ikhlas dan air tangan sendiri memang terpancar rasa kepuasan di hati saya...Syukur Alhamdulillah...ALLAH SWT bagi peluang untuk saya memasak untuk suami dan anak-anak...

Selain daripada memasak sendiri...Saya juga akan pastikan anak-anak kesayangan saya nie amek MEAL SHAKE SHAKLEE setiap hari...Tak kisah la pagi atau petang...

MEAL SHAKE SHAKLEE berfungsi untuk menambah selera anak-anak kecil...Selain tu MEAL SHAKE SHAKLEE juga membantu meredakan masalah ASTHMA, SELSEMA...


Untuk pengetahuan semua, MEAL SHAKE SHAKLEE bukan hanya untuk kanak-kanak sahaja...Yang mengandung, yang nak naikkan berat badan, yang nak sihat pun boleh amek juga...



Ingin mencari supplement yang sesuai untuk diri anda? 
Ingin menjana pendapatan 4, 5 , 6 angka setiap bulan hanya duduk di rumah?
 
 
Hubungi saya untuk khidmat nasihat konsultansi percuma

Puan Lynn Huraiza 
Shaklee Independent Distributor : 914534 
lynnhamzah81@gmail.com
013-7660226
Anda mungkin juga meminati:

3 comments:

Unknown said...

sedap pulak sy tengok tu kak.. dah la tak makan lagi ni. hehe

Lynn Huraiza said...

Aisya A. : biasa biasa jer...nanti gie makan yer...

Mimie said...

Sama sama la ngan anak anak sy suka.mkn yg sup sup nih

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...