February 5, 2014

Kalau Nak Berjaya Jangan Toleh Belakang Lagi

Assalamualaikum...

Petang nie sebenarnya nak update entry lain...Tapi terpanggil pula nak buat entry nie...Biasa la...Bila ada something mesti nak share dalam blog kan...Blog nie saya anggap macam diary kehidupan saya...Hihihihi...

Saya sejak akhir-akhir nie selalu sangat dengar cas-cas negative kat telinga saya nie...Tapi seperti kebiasaan saya memang tak kan layan...Apatah lagi melawan...Saya tak nak sentap-sentap...Saya cuma nak suarakan yang saya rasa upset jer sebab yang berkata-kata nie pun bukannya budak-budak...Semuanya dah dewasa belaka...

Setiap kali orang mengata, saya akan tanamkan dalam-dalam di lubuk hati saya...Saya pendam apa yang orang cakap...Saya anggap semua tu dugaan dan cabaran untuk saya terus berjaya...Saya cuba sedaya upaya saya untuk mantapkan amalan rohani saya...Saya tahu saya juga insan yang lemah...Tapi dengan usaha saya mantapkan amalan rohani saya selalu berharap agar ALLAH SWT dengar rintihan saya...

Jadi saya memang tak kan toleh ke belakang lagi dah...Saya anggap kata-kata orang nie sebagai satu cabaran untuk saya terus berjaya...Terima kasih kerana dengan kata-kata itu saya lebih bersemangat untuk terus berjuang dan membantu insan-insan di sekeliling saya...Membantu keluarga dan juga memberikan kebahagiaan buat insan-insan yang saya sayang...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...