February 4, 2018

Hebatnya Ostematrix Shaklee

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah...Baru baru ni saya balik ke rumah mertua di Negeri Sembilan...Sampai jer di rumah, saya disajikan dengan cerita yang seronok sangat...

Ayah saya baru baru nie menghadapi masalah kaki cramp sewaktu menunaikan solat...Dia pernah mengadu kat kami sewaktu family day di Melaka tempoh hari...Dia cakap setiap kali dia solat, kaki dia akan cramp waktu tahiyat awal dan akhir...Dia rasa tak selesa sangat sebab bila cramp tu dia tak dapat duduk tahiyat awal dan akhir tu dengan sempurna...


Malam yang dia cakap dia ada masalah tu saya suruh dia makan 4 biji Ostematrix...Kebetulan saya memang akan bawa bekalan supplement Shaklee saya setiap kali travel ke mana mana...Alhamdulillah ayah saya ni seorang yang senang nak makan supplement gini...Dia makan terus 4 biji Ostematrix tu dan konsisten makan setiap hari...Tak pernah tinggal pun dan dah masuk botol kedua makan Ostematrix ni kongsi dengan mak saya...

Kita yang mencadangkan supplement ni memang akan rasa seronok sangat bila dapat feedback yang seronok macam ni...Ayah saya siap tunjukkan lagi dia duduk tahiyat awal dan akhir untuk membuktikan yang kaki dia dah tak sakit lagi...Hihihihi...So comel tau...Syukur alhamdulillah dengan izin Allah Swt kaki ayah saya dah tak cramp lagi...

Tubuh badan kita memang perlukan kalsium setiap hari...Untuk orang yang tak minum susu macam saya ni...Memang wajib makan Ostemarix Shaklee untuk memastikan pengambilan Kalsium secukupnya setiap hari...


1 tablet Ostematrix nie bersamaan 1 gelas susu kalsium tinggi dan bersamaan juga dengan 80 biji badam...Ostematrix juga sesuai diambil untuk ibu yang mengandung, mereka yang mengalami masalah sembelit, mereka yang kerap lesu dan letih dan mereka yang selalu kekejangan otot...

Kita berusaha dan serahkan kepada Allah Swt atas segalanya...

Nak dapatkan Ostematrix Shaklee boleh hubungi Kak Long Lynn di talian 0137660226... Tak salah kita spend duit sedikit untuk kesihatan ibu bapa kita...Hanya RM64.00 sebotol untuk penggunaan 1 bulan...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...