September 2, 2009

My 28th Birthday...



Today 2 September 2009 is my 28th birthday...Dah tua dah aku ek...Hehehehe...Kebetulan tahun nie birthday aku jatuh dalam bulan Ramadhan...Terasa berkat sangat...

Awal-awal pagi tadi Mr. Hubby dah tanya nak berbuka @ celebrate birthday kat mana hari nie? Mr. Hubby minta aku yang pilih tempat...Tapi buat masa nie still tak tahu nak berbuka @ celebrate birthday kat mana...No idea...Present? Tak tahu plak apa yang Mr. Hubby nak bagi tahun nie...Hehehe...Surprise kot...

Sempena ulang tahun kelahiran aku yang ke-28 nie, aku nak memanjat kesyukuran kepada ALLAH SWT kerana memanjangkan usia aku untuk menikmati keindahan hidup di muka bumi ini...Syukur juga kerana dilimpahi rezeki dan kasih sayang dari orang-orang yang tersayang...

Here is my bucket list sempena umur yang dah menjangkau 28 tahun nie...Semoga aku mencapai segala apa yang aku impikan...Insyaallah...

  1. Aku nak menjadi seorang anak yang baik buat kedua ibu bapaku...Seorang kakak yang baik buat adik-adikku...
  2. Aku nak menjadi seorang isteri dan mama yang bertanggungjawab dan baik buat Mr. Hubby & Lovely Qistina...
  3. Aku mengharapkan sesuatu yang lebih tinggi di dalam kerjaya...Aku mengimpikan untuk membuka syarikat sendiri...
  4. Aku nak menjadi seorang yang sangat beryukur dengan segala kurniaan yang diberikan oleh ALLAH SWT...Ingin menjadi umatNya yang sentiasa mengikut segala arahan dan suruhanNya...
  5. Aku nak sangat kekuatan dan keberanian untuk drive sendiri...(Dah ada lesen tapi rasa takut-takut nak bawa kereta)...Its really sad of me...Huhuhu...
I really hope that i can achieve semua nie...Wish me luck ya...

Last but not least...Aku nak nyanyi Birthday Song untuk diri sendiri...

HAPPY BIRTHDAY TO ME...
HAPPY BIRTHDAY TO ME...
HAPPY BIRTHDAY TO NORHAZLINDA A.HAMZAH...
HAPPY BIRTHDAY TO ME...


Happy 28th Birthday for myself...Enjoy your life dear...Muuuaaaahhhhsss...

No comments:

Kisah Camping Ezalynn - 1st

 Assalamualaikum First time rasanya nak update pasal cerita camping kat blog ni kan... Hihihihi... Kitorang sebenarnya dah mula aktif campin...